fredag 7. august 2009

Tjen penger på å legge ut filer på internett - Hotfile.com


Jeg driver en relativt populær musikkblogg med over 1000 abonnenter som stadig vokser. På denne bloggen legger jeg daglig ut lovlig musikk som leserne kan laste ned.
Tidligere har jeg brukt fildelingtjenester som Rapidshare og Mediafire, men for noen måneder siden oppdaga jeg fildelingtjenesten Hotfile.com som faktisk betaler deg for nedlastinger.

Hvordan funker Hotfile?
Du tjener per nedlasting fra filene du har lastet opp og det varierer hvor mye penger du tjener per nedlasting. Hotfile har forskjellige rater ettersom hvor stor filene er. Du tjener minst på filer mellom 5MB og 50MB, mer på filer mellom 50MB og 100MB og mest på filer mellom 100MB og 400MB (maks filstørrelse er 400MB).
I tillegg kan du tjene penger på å få referrals hvor du tjener 20 % av hva dine referrals tjener. Ganske bra, spør du meg!

Så langt har jeg tjent over $400 og inntektene ser ut til å øke. Hotfile utbetaler hver mandag de pengene du har tjent så lenge du har over $15 på kontoen. De betaler via Paypal, Webmoney og Epassporte.

Kanskje Hotfile kan være en bra biinntekt på ditt nettsted.

Ingen kommentarer: