tirsdag 9. september 2008

Velg rikitg nettbank

VG Nett har i dag en informativ artikkel på sine websider hvor de "anmelder" tjenestene til en rekke nettbanker.
Når man prøver å tjene penger på internett vil man antagelig tjene penger fra mange forskjellige kilder. Derfor er det viktig med en nettbank som har gode og oversiktlige tjenester.

Min egen bank, Sparebank1, har fått terningkast 4 og jeg må si meg enig i det terningkastet. Sparebank1 er grei nok, men synes det kan være til dels ganske knotete å navigere rundt i nettbanken.
For meg er det spesielt viktig å ha en god oversikt over alle bilagene man får når man får overført penger fra utlandet (og innland for den del).
VG gir Skandiabanken den beste karakteren og jeg er fristet til å bytte til dem siden de også har gunstige priser på sine tjenester.

Ingen kommentarer: